Procuro pelo esquema do Diezel vm4 tube drive

Started by birgitay, 31 de October de 2012, as 16:47:21

Previous topic - Next topic

birgitay

Guest

Alex Frias

DIY Freak
Flanelinhas, cuidado!!!
Dear user,  this forum is intended for portuguese language posts. I understand you may have good intentions but if you want to post here you must find a way to do it in portuguese, please. Otherwise the posts will be deleted, ok?
"TicoTicoCá, TicoTicoLá..."
Pagão e feliz!!

Finck

Handmaker
[spoiler]Birgitay, I suggest you don't try to translate from Turkish to Portuguese in a single step, instead of do that, translate from Turkish to English, and them from English to Portuguese. The translations will be great better this way. Believe me, Portuguese is a very complicated language[/spoiler]!

Birgitay, eu sugiro que você não tente traduzir diretamente do turco para o português, ao invés disso, traduza do turco para o inglês, e então do inglês para o português. As traduções ficarão muito melhores desse jeito. Acredite, português não é um idioma simples!

Regards / Abraço,

Finck
Se alguém ficou curioso, meu avatar é o brasão da família Finck. Dizem que os brasões das famílias alemãs estão relacionados com a profissão de seu patriarca. Se isso for verdade, o patriarca Finck deve ter sido bobo da corte...